ELEMENTER AV NETTSIDEN SOM GJØR BESØKENDE FORLATER NETTSTEDET DITT

En nettsideeier bør utforme sitt nettsted på en slik måte at de besøkende føler seg komfortabel mens de bruker den. I utgangspunktet bør et nettsted ha et enkelt brukergrensesnitt, og det bør ikke være fylt med for mange irriterende elementer som gjør brukeren irritert og gir en ubehagelig opplevelse. Vel, hvis du ønsker å holde nettstedet ditt rent av irriterende elementer, må du jobbe mot å bestemme de irriterende elementene på nettsiden?

For en nybegynner er det ekstremt viktig å finne elementene som kreves for et nettsted, etter nøye vurderer brukeropplevelse. Noen mennesker som har blitt blogget i mange år og eier en nettside klarer å tilpasse sitt nettsted til det høyeste nivået. Derfor, med hensyn på det, vil jeg dele noen viktige punkter om unødvendige elementer av nettstedet. Disse få punktene vil gjøre bloggen optimalisert med brukeropplevelsen.

Viktige punkter om irriterende elementer av et nettsted:

Unngå å rote nettsiden med unødvendig elementer som bare vil gi nettstedet store problemer i fremtiden og som kan føre til tap av organisk trafikk. Lite trafikk vil garantert påvirke din blogg eller nettside, noe som resulterer i mindre mengde abonnenter. Vel på dette notatet nedenfor er noen punkter som vil hjelpe deg å vite om hva som bør gå og hva bør ikke på nettstedet ditt.

  • Først av alt, aldri aktiver pop-up-annonser, vil dette bare forvirre de nye besøkende.Disse besøkende er ikke klar om disse pop-up-annonser være trygt hvis klikket. Dette vil gjøre dem tror at nettstedet er usikre eller inneholder spam. Dessuten, det distraherer også brukerne.
  • For det andre, ikke aktiverer multimedieinnhold skal spilles av automatisk når en multimedieinnhold spiller automatisk internett vil ta betalt for mer data.Og, trenger brukerne ikke å ønske å bruke sine internett data på video som de ikke ønsker å se.
  • For det tredje, kontaktinformasjon, hvis du vil at brukerne skal kontakte deg gjennom nettstedet ditt, så gjør ikke kontaktregistrering komplisert.Det er noen nettsteder som lenge har kontaktskjema til oss. Brukere ønsker ikke å kaste bort tid på å fylle opp all kontakt oss skjemaet, bare for å kontakte deg. Det er derfor det er sterkt anbefalt å lage enkel og lett.
  • For det fjerde Sørg for å ikke aktivere flytende annonser eller sosiale medier ikoner.Disse annonsene bare distrahere brukerne danne viktig informasjon som har gjort dem lander på ditt nettsted.
  • Sist men ikke minst, har jeg sett mange nettsteder og blogger eiere liker å pop-up epost abonnementform. Men for brukerne er det ingen ting så irriterende som pop-up-annonser.Hvis brukerne finner ditt nettsted eller blogg godt, vil de sikkert abonnere, trenger du ikke å tvinge dem til å tegne ved å vise dem en pop-up skjema på hjemmesiden til nettstedet ditt.

En enkelt dårlig inntrykk kan føre til store problem for ditt nettsted. Derfor er det foreslått å unngå elementer som distraherer brukerne av nettstedet ditt. For en profesjonell og rent utseende, er det viktig å fjerne all unødvendig rot som inngår i nettstedet.

Ta kontakt med oss dersom du ønsker å leie en Freelance WordPress utvikler   for ditt nettside prosjekt og for mer informasjon besøk http://heliossolutions.no/technology/wordpress-web-design-firma/

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits